Děkujeme pacientům za projev přízně


Pořadatelem ankety je nezisková organizace HealthCare Institute. Letos se uskutečnil v měsících říjnu a listopadu druhý ročník projektu, v němž pacienti hlasovali prostřednictvím anonymních dotazníků. Pacienti odpovídali na 23. otázek a hodnotili péči lékařů a sester nebo například kvalitu stravování. Mohli vyjádřit své negativní či pozitivní hodnocení. Celkem letos v anketě hlasovalo více než 17 tisíc pacientů z celé republiky, o pět tisíc více, než v loňském prvním ročníku. " Tato data slouží managmentu k vnitřní analýze a případnému zlepšování služeb....Je třeba zdůraznit, že výsledky jsou pohledem veřejnosti a doplňují hodnocení v odborných žebříčcích," řekl Daniel Vavřina, předseda představenstva HCI.

I nadále se budeme ze všech sil snažit, aby se u nás pacienti cítili dobře. Výsledky ankety vnímáme s pokorou, víme, že stále je co zlepšovat.