10 tisíc objednaných pacientů přes e@mbulanci


Aktuálně jsme včera překročili hranici 10 tisíc objednaných pacientů přes systém elektronického objednávání do vybraných ambulancí v Nemocnici Havlíčkův Brod. Objednání je nyní také jednodušší. Od června došlo k několika změnám. Aktuálně se může klient objednat napoprvé přes naši recepci telefonicky, i když není dosud zaregistrovaný. Pracovnice informačního centra pacienta zaregistruje a rovnou objedná do požadované ambulance. Přístupovou kartičku s PIN k dalšímu využívání systému e@mbulance si pacient vyzvedne až při návštěvě nemocnice. /Dříve se musel pacient při osobní návštěvě v nemocnici nejdříve zaregistovat a teprve poté mohl systém využívat./ Systém eAmbulance umožnuje objednávání přes internet, z tepla a klidu domova. V NHB se klienti mohou přes tento systém objednat do 20 ambulancí. Výhodou systému je také potvrzení formou SMS do mobilního telefonu. Klient tak má veškeré informace - datum návštěvy lékaře, hodinu, kolikátý je v pořadí, do které ambulance je objednán - neustále k dispozici. Možné je však využít systému i pro telefonické objednání. Dříve bylo Call cenrum pro všechny nemocnice v Jihlavě. Nyní se naši pacienti objednávají a volají si přímo přes informační centrum Nemocnice Havlíčkův Brod. Došlo tedy zároveň ke změně čísla pro objednávání přes systém e@mbulance- tel. 569 472 231. Systém je používán ve všech pěti nemocnicích Kraje Vysočina a zajišťuje jej zřizovatel nemocnice.